Checklista för
kontaktcentrets
distansarbete

  • Vad du behöver för att komma igång

  • Utmaningar och fällor

  • Tips and tricks

Tack för visat intresse

Vi kommer att kontakta dig inom kort.

Enghouse Cloud Contact

Enghouse Interactive 
Box 1078
171 22 Solna
Besöksadress: Torggatan 15

 +46 (0) 8 457 30 00
 marknad@enghouse.com

Om du vill läsa mer om ämnet

ContactBabel: The Inner Circle Guide to Contact Centre Remote Working Solutions

ContactBabel: The Inner Circle Guide to Contact Centre Remote Working Solutions

This report aims to show how to move successfully to a remote working model, as well as tips on managing the motivation and performance of homeworkers, the costs and timescales you can expect, and how to ramp up self-service and digital channels to handle any increase in contact volumes and staff absence.

LADDA NER (Engelsk rapport)
eBook: Remote Working for the Contact Centre

Snabbguide för distansarbete i kontaktcentret

Den här guiden ger vägledning om alla viktiga beslut som behöver tas för att optimalt kunna låta dina medarbetare jobba på distans. Exempelvis utrustnings- och programvarubehov, verktyg för att hjälpa till, åtkomst och säkerhetsaspekter, sätt att underlätta övergången för dina kunder, användbara tips för dina personal samt vikten av att vara förberedd med en plan då det oväntade inträffar.

LADDA NER
Blog: When Home is the New Office

Blogg: När hemma är det nya kontoret – Så kan företag fortsätta arbeta under kristider

I kristider har det alltid varit viktigt för företagen att kunna fortsätta verksamheten genom att växla om så att medarbetarna arbetar hemifrån genom att använda teknik, online-kapacitet och molnkapacitet. Med möjlighet till videomöten i realtid berikas upplevelsen av att arbeta på distans.

LÄS ARTIKELN
top 4 challenges solved by collaboration

Top 4 Challenges Solved by Video Collaboration

As today’s business leaders seek to grow their companies, drive value, and optimize operations, they understand that employees need efficient and effective interpersonal collaboration to meet strategic goals. With the right video conferencing technology, businesses can strike a balance and deliver against both sets of expectations.

LÄS GUIDEN
enghouse cloud infographic

7 sköna skäl att migrera till molnet

Enligt analysföretaget DMG Consulting, har 62% av företag redan flyttat till en kontaktcenterlösning i molnet. Att byta till ett molnbaserat kontaktcenter över lokalt baserade lösningar kan erbjuda företag i alla storlekar betydande fördelar, inklusive ökad flexibilitet, nya och ofta bättre kostnadsstrukturer, samt starkare efterlevnad. I denna infografik beskriver vi sju viktiga skäl till att ditt företag skulle kunna tjäna på ett molnkontaktcenter.

LADDA NER
enghouse cloud contact centre brochure

Enghouse Cloud Contact – se vår portfölj av molnbaserade tjänster

Enghouse Cloud Contact Center är stabilt, säkert och alltid tillgängligt. Vårt molnbaserade kontaktcenter innehåller en mängd funktioner som passar allt från de minsta företagen till de största organisationerna, samtidigt som det kan integreras sömlöst med andra företagsapplikationer, exempelvis CRM-verktyg.

LADDA NER